Результати вибору електронних версій підручників для 7 класу |
Витяг з протоколу засідання педагогічної ради Новокостянтинівської ЗОШ І-ІІ ст. щодо вибору проектів підручників для 7 класу |
Результати вибору електронних версій підручників для 1 класу |
Витяг з протоколу засідання педагогічної ради Новокостянтинівської ЗОШ І-ІІ ст. щодо вибору проектів підручників для 1 класу
Витяг з протоколу засідання педагогічної ради Новокостянтинівської ЗОШ І-ІІ ст. щодо вибору проектів підручників для 5 класу |
Вибір та замовлення підручників для учнів 5 класу (Додаток 2) |
Вибір та замовлення підручників для учнів 3 класу |
Вибір та замовлення підручників для учнів 4 класу
МОНІТОРИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ 2020-2021н.р.
Стартовий етап (жовтень)
4 клас
Предмет
|
Початковий рівень
|
Середній рівень
|
Достатній рівень
|
Високий
рівень
|
|||||||||||||
1
|
2
|
3
|
%
|
4
|
5
|
6
|
%
|
7
|
8
|
9
|
%
|
10
|
11
|
12
|
%
|
||
Літ. читання
|
8
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
2
|
25
|
0
|
1
|
1
|
25
|
3
|
0
|
1
|
50
|
Укр. мова
|
8
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
1
|
25
|
1
|
0
|
2
|
37,5
|
3
|
0
|
0
|
37,5
|
Математика
|
8
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
1
|
25
|
0
|
1
|
2
|
37,5
|
1
|
1
|
1
|
37,5
|
9 клас
Предмет
|
Початковий рівень
|
Середній рівень
|
Достатній рівень
|
Високий
рівень
|
||||||||||||||
1
|
2
|
3
|
%
|
4
|
5
|
6
|
%
|
7
|
8
|
9
|
%
|
10
|
11
|
12
|
%
|
|||
Історія вс.
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
0
|
1
|
66,6
|
1
|
0
|
0
|
33,3
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||
Історія Укр.
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
0
|
1
|
66,6
|
1
|
0
|
0
|
33,3
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||
Укр. мова
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
1
|
1
|
100
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||
Геометрія
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
1
|
1
|
100
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||
Алгебра
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
1
|
1
|
100
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||
Англ. мова
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
1
|
1
|
100
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||
Біологія
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
1
|
1
|
100
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||
5 клас
Предмет
|
Початковий рівень
|
Середній рівень
|
Достатній рівень
|
Високий
рівень
|
||||||||||||
1
|
2
|
3
|
%
|
4
|
5
|
6
|
%
|
7
|
8
|
9
|
%
|
10
|
11
|
12
|
%
|
|
Математика
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
2
|
37.5
|
0
|
1
|
2
|
37,5
|
2
|
0
|
0
|
25
|
Укр. мова
|
0
|
0
|
0
|
0
|
2
|
2
|
1
|
62,5
|
2
|
0
|
1
|
37,5
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Англ. мова
|
0
|
0
|
3
|
37,5
|
0
|
0
|
3
|
37,5
|
0
|
0
|
1
|
12,5
|
1
|
0
|
0
|
12.5
|
Природознавство
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
1
|
25
|
1
|
1
|
2
|
50
|
2
|
0
|
0
|
25
|
6 клас
Предмет
|
Початковий рівень
|
Середній рівень
|
Достатній рівень
|
Високий
рівень
|
||||||||||||
1
|
2
|
3
|
5
|
3
|
4
|
5
|
%
|
7
|
8
|
9
|
%
|
10
|
11
|
12
|
%
|
|
Математика
|
0
|
0
|
1
|
14,4
|
1
|
3
|
0
|
57,6
|
0
|
1
|
1
|
28.8
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Проміжний етап (грудень)
4 клас
Предмет
|
Початковий рівень
|
Середній рівень
|
Достатній рівень
|
Високий
рівень
|
|||||||||||||
1
|
2
|
3
|
%
|
4
|
5
|
6
|
%
|
7
|
8
|
9
|
%
|
10
|
11
|
12
|
%
|
||
Укр. мова
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
0
|
1
|
25
|
2
|
1
|
0
|
37,5
|
2
|
1
|
0
|
37,5
|
|
Математика
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
1
|
0
|
25
|
0
|
1
|
1
|
25
|
1
|
3
|
0
|
50
|
|
Літ.
читання
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
12,5
|
0
|
1
|
1
|
25
|
3
|
0
|
2
|
63,5
|
|
Природа
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
0
|
1
|
25
|
0
|
0
|
1
|
12,5
|
4
|
1
|
0
|
63,5
|
9 клас
Предмет
|
Початковий рівень
|
Середній рівень
|
Достатній рівень
|
Високий
рівень
|
||||||||||||||
1
|
2
|
3
|
%
|
4
|
5
|
6
|
%
|
7
|
8
|
9
|
%
|
10
|
11
|
12
|
%
|
|||
Історія вс.
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
0
|
2
|
100
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||
Історія Укр.
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
0
|
2
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||
Укр. мова
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
0
|
0
|
33,3
|
2
|
0
|
0
|
66,6
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||
Геометрія
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
0
|
2
|
100
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||
Алгебра
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
0
|
2
|
100
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||
Англ. мова
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
0
|
2
|
100
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||
Біологія
|
0
|
0
|
0
|
0
|
3
|
0
|
0
|
100
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||
5 клас
Предмет
|
Початковий рівень
|
Середній рівень
|
Достатній рівень
|
Високий
рівень
|
||||||||||||
1
|
2
|
3
|
%
|
4
|
5
|
6
|
%
|
7
|
8
|
9
|
%
|
10
|
11
|
12
|
%
|
|
Математика
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
2
|
1
|
1
|
57,3
|
3
|
0
|
0
|
42,7
|
Укр. мова
|
0
|
0
|
0
|
0
|
2
|
0
|
1
|
42,7
|
2
|
0
|
2
|
57,3
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Англ. мова
|
0
|
0
|
0
|
0
|
2
|
0
|
3
|
71,4
|
0
|
0
|
2
|
28,6
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Природознавство
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
2
|
1
|
1
|
57,3
|
3
|
0
|
0
|
42,7
|
6 клас
Предмет
|
Початковий рівень
|
Середній рівень
|
Достатній рівень
|
Високий
рівень
|
||||||||||||
1
|
2
|
3
|
%
|
4
|
5
|
6
|
%
|
7
|
8
|
9
|
%
|
10
|
11
|
12
|
%
|
|
Математика
|
0
|
0
|
0
|
0
|
2
|
0
|
2
|
40
|
2
|
1
|
1
|
40
|
2
|
0
|
0
|
20
|
Укр. мова
|
0
|
0
|
0
|
0
|
2
|
3
|
1
|
60
|
0
|
1
|
3
|
40
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Тематика засідань творчої групи
на 2020/2021 н.р.
Тематика засідань
|
Відмітки про
виконання
|
Серпень-вересень 2020 р.
3. Діагностичне анкетування вчителі.
|
|
Жовтень 2020р.
|
|
Грудень 2020р.
на уроках природознавства”
|
|
Лютий 2021р.
1. Методичні посиденьки „Роль ІКТ в підвищенні професійної
компетентності педагога» (з досвіду
роботи вчителів).
2. Підсумки моніторингу навчально-виховного процесу
3. Аналіз стану викладання української мови .
|
|
Квітень – травень 2021р.
|
Тематика
засідань методичного об’єднання
класних керівників
на 2020/2021 н.р.
І засідання
- вересень –
1.Аналіз роботи
методичного обєднання за 2019/2020 навчальний рік.
2. Затвердження плану
роботи методичного обєднання класних керівників на
2020 / 2021 навчальний рік.
3. Планування роботи
класного керівника.
ІІ засідання – листопад –
- Семінар на тему: « Методи, прийоми
та засоби виховання учнів».
- Ознайомлення із педагогічним
досвідом класного керівника 5-го класу Стеценко Г.О.
ІІІ засідання
– лютий-
- Круглий стіл «Виховання культури
поведінки школярів».
- Огляд преси.
ІV засідання
- травень –
1. Аналіз виховної роботи за рік
2. Обговорення плану роботи на наступний
навчальний рік.
Тематика засідань методичного об’єднання вчителів
початкових класів
на 2020/2021 н.р.
Засідання 1 - вересень
1.Затвердження плану роботи методичного об’єднання на 2020/2021 н.р.
2.Організація навчально-виховного процесу в початкових класах у 2020/2021н.р.
3.Аналіз навчальних програм,
підручників для початкової школи.
Засідання 2 - листопад
1.Круглий стіл «Диференціація – одна з форм інноваційних технологій (з
досвіду роботи вчителя Білої І.А.)»
2. Практичний семінар «Екологічне виховання через спостереження».
3.Методичні настанови вчителю
щодо формування дитини – читача.
Засідання 3 –лютий
- Лекція на тему: «Читацька
компетентність молодшого школяра: теоретичний аспект» ( доп. Біла І.А.)
- З досвіду роботи вчителів початкових
класів на тему «Методика позакласного читання в основний період».
- Огляд новинок методичної літератури
Засідання 4 - квітень
- Лекція на тему: « ІКТ на уроках в
початковій школі» (доп. Монастирська Ю.В.)
- Підготовка учнів до ДПА (опрацювання методичних рекомендацій).
- Огляд новинок методичної літератури
Склад вчителів методичного об’єднання початкових класів
№
|
Прізвище,
ім’я, по-батькові
|
Стаж,
освіта
|
Категорія
|
Предмет
|
1.
|
Біла
І.А.
|
28
Вища
|
І категорія
|
1, 4 кл.
|
3.
|
Монастирська
Ю.В.
|
29
Вища
|
І
категорія
|
2, 3 кл.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар